Jesteś tutaj: dorabiamdopensji.pl > Działalność gospodarcza > Pomysł na biznes: sklep spożywczy

Konto osobiste

Przeciwnicy wszelkich form reklamowych mówią, że dobre produkty nie potrzebują wcale żadnej reklamy i że taki produkt sprzeda się sam. Wypadałoby się sprzeciwić i oznajmić, że absolutnie nie, gdyż bez reklamy nawet najcenniejsza produktowa perełka napotyka na ryzyko zaginięcia w gąszczu innych produktów, jeśli nie będzie miała właściwej reklamy. Reklamowane w mediach rachunki bankowe mają za zadanie pokazać, że są dla klienta zdecydowanie lepsze niż inne konta prowadzone przez konkurencję. W praktyce należy zakładać, że oferta reklamowanego konta będzie staranniej dopracowana i zachęcająca klienta, by na dłużej związał się z bankiem. Taka oferta wzbudza większe zaufanie. Niereklamowany bank może i ma ciekawą ofertę, ale kto o niej słyszał? Pojawia się myślenie, że coś ma do ukrycia w tabeli opłat, skoro się nie pokazuje w mediach. Zdecydowanie mniejsza grupa klientów powierzy swoje finanse osobiste bankowi, którego identyfikacja wizualna jest znikoma, gdyż będą woleć bank, w którym światło renomy będzie świecić mocniej.

Zostaw odpowiedź

Musisz być zalogowany żeby komentować.